Boekhouden, leuker kunnen we het niet maken, simpeler wel

Als je zelfstandig ondernemer bent, komt er veel op je af. Je wilt je product in de markt zetten of jouw diensten aan klanten leveren, maar daar blijft het niet bij. Naast je kerntaken moet je je bijvoorbeeld ook bezighouden met boekhouden. Dit is voor veel ondernemers geen favoriete bezigheid. Je kan het boekhouden en de administratie uitbesteden bij een accountantskantoor, maar met behulp van een overzichtelijk boekhoudprogramma in Excel kan je het ook zelf doen. Dit scheelt je enorm in de kosten en zo houd je zelf grip op je administratie.

Begin meteen goed met boekhouden
Boekhouden is één van de randvoorwaarden die goed op orde moet zijn om succesvol je eigen onderneming te kunnen runnen. Als je vanaf de start van je bedrijf je boekhouding goed inricht, heb je hier ook op langere termijn veel profijt van. Heb je een goed inzicht in de cijfers van je bedrijf, dan ben je beter in staat om onderbouwde besluiten te nemen. Moet je bijsturen, staan er facturen open, kan je die investering doen? Bovendien haal je uit je administratie de informatie die je nodig hebt voor je jaarlijkse aangifte van je inkomensbelasting. Ook stelt de Belastingdienst verschillende eisen aan de bedrijfsadministratie van jouw onderneming. Alle reden dus om te investeren in jouw boekhouding.

Ontdek de voordelen van een boekhouden in Excel
Met handige boekhoudsjablonen kom je als ondernemer meteen goed uit de startblokken. Je kunt bijvoorbeeld je bankafschriften importeren, zelf mutaties toevoegen en prognoses maken en daar blijft het niet bij. Met behulp van de factuursjablonen stel je heel eenvoudig zelf facturen op voor de door jouw geleverde diensten of producten. De facturen worden voor je bewaakt en is er nog niet betaald, dan gebruik je één van de standaard herinneringen. Ook offertes stel je op met behulp van een Excel-sjabloon. BTW-aangifte, uren- en kilometerregistratie; de mogelijkheden zijn eindeloos. Kom je er even niet uit maak dan gebruik van de deskundige helpdesk.

Waarom telefoonservice SecretariA?

Als je ZZP’er bent is bereikbaarheid enorm belangrijk. Je wilt geen klant missen en wilt bovendien iedereen vriendelijk te woord staan. Vaak echter ben je zelf hard aan het werk en ben je simpelweg niet in staat de telefoon aan te nemen. Wat dan? Dan kun je prima gebruik maken van de diensten van Telefoonservice SecretariA.

Telefoonservice SecretariA ontzorgt al een kwart eeuw

Al een kwart eeuw is SecretariA de partij die je als ondernemer op de best denkbare wijze kan ontzorgen. Simpel gesteld lijkt het door het inschakelen van de Telefoonservice alsof je een eigen secretaresse of telefoniste in dienst hebt. In de praktijk echter, praat de klant met iemand van SecretariA. Dat zal de klant echter niet merken, want professionalisme is de organisatie niet vreemd. Zo word jij niet gestoord bij je werkzaamheden en weet je dat je geen telefoontje mist. Beter kan dus niet.

Ervaren medewerkers die zich hebben ingelezen in jouw organisatie

De medewerkers van Telefoonservice SecretariA zijn ervaren en hebben zich in jouw organisatie ingelezen. Als geen ander kunnen ze klanten en relaties te woord staan. Daarmee verhoog je de kwaliteit en bespaar je kosten. Het is voor veel organisaties namelijk financieel niet haalbaar iemand aan te stellen die zich louter en alleen bezig gaat houden met het aannemen van telefoontjes. Je werkt zo dus echt kostenefficiënt.

Jij geeft aan op welke wijze de telefoon aangenomen wordt

Uiteraard bepaal je als ondernemer zelf op welke manier de telefoon beantwoord wordt. De medewerkers van Telefoonservice SecretariA voeren gesprekken alsof ze bij jou in dienst zijn en je krijgt van elk telefoontje een duidelijk rapport via e-mail. Zo weet je zeker dat je geen telefoontje mist. Is er sprake van een dringend telefoontje, dan krijg je een sms-bericht en kan eventueel doorverbonden worden. Telefonische acquisitie wordt als jij dat wenst afgewimpeld en de medewerkers van Telefoonservice SecretariA kunnen de meeste vragen die klanten hebben prima zelf al beantwoorden.

Zo maak je als ondernemer een professionele indruk

Door het inschakelen van Telefoonservice SecretariA maak je als ondernemer een professionele indruk. Behalve ZZP’ers kan het ook ondernemers binnen het MKB verder helpen. Ingewikkeld is het allemaal zeer zeker niet. Je schakelt namelijk de telefoon door naar een gereserveerd nummer op de centrale van Telefoonservice SecretariA. Het doorschakelen is door niemand te horen. Het is voor ZZP’ers gewoon een probleem om altijd maar bereikbaar te zijn. En dat is vervelend, omdat de hedendaagse klant amper nog geduld heeft en net zo gemakkelijk een concurrent inschakelt. Zo laat je onnodig veel omzet liggen.

Je weet waarom de klant gebeld heeft

Precies om die reden is het inschakelen van een telefoondienst zo verstandig. De klant die belt wordt nu altijd te woord gestaan en op de meeste vragen kan al direct antwoord gegeven worden. Is dat niet zo, dan kan je als ondernemer later en op basis van de rapportage de klant terugbellen. Voordeel is dat je al meteen weet waarom de klant gebeld heeft. Kun jij je daar alvast goed op voorbereiden.

Aan de slag met teambuilding

Voor de een is teambuilding de leukste activiteit en voor de ander hoeft het niet zo. Maar een ding is zeker, bij ons wil jouw hele team meedoen en er helemaal voor gaan. Zo hebben wij onze teambuilding activiteiten met elkaar afgestemd dat iedereen aan zijn of haar behoeftes komt en alle kwaliteiten kan tonen. Waarbij je een teambuilding kunt afsluiten met een geweldig personeelsfeest.

Je ziet het steeds vaker dat teambuilding uitjes worden afgesloten met een denderend personeelsfeest. Ook wij weten daar wel raad mee en geven je vorm aan activiteiten om het perfecte team te realiseren.

Een teambuilding uitje zit vol activiteiten die je nader tot elkaar brengt. Zo bieden deze uitjes je een zekere vorm van uitdaging aan maar kun je andere ook op je laten vertrouwen. Het belangrijkste van teambuilding dat je elkaar helpt verder te komen. Waarbij het gaat om er voor elkaar zijn, vertrouwen en inzichten. die je ook nog eens met elkaar kunt delen.

Na teambuilding een daverend personeelsfeest?

Na een vermoeiende dag afsluiten met een daverend personeelsfeest is voor ons geen enkel probleem. Sterker nog, wij weten daar wel raad mee! Je bent verzekerd dat ook het personeelsfeest net als de teambuilding die je de dag hebt gedaan in het teken staat van samen genieten. Daar kies jij toch ook voor.

Bij het organiseren van teambuilding activiteiten kijken wij graag naar persoonlijke en spevifieke wensen. Op die manier is het echt een teambuilding sessie voor iedereen.

Dat is voor het personeelsfeest niet anders. Als werkgever kun je jouw wensen volledig aan ons doorgeven en zullen wij er vorm aan geven. Wat moet er gebeuren, wat is er mogelijk en wat moet anders zijn enkele vragen die jij kunt beantwoorden waarna wij ze gaan uitvoeren en realiseren.

Laten wij er een leuke dag van maken.

Het ene bedrijf is fanatiek, andere houd van gezelligheid en weer een ander bedrijf staat wat verder uit elkaar als het om teamvorming gaat. Maar wat telt is de manier hoe je hiermee omgaat. Wij sturen teams aan om er voor te gaan en er vooral een leuke dag van te maken. Waarbij samen gaan, samen staan de belangrijkste resultaten voor de dag zijn.

Vergaderlocatie Utrecht gezocht

Een vergaderlocatie Utrecht? Zoek je er een? Dat betekent dat je gaat binnenkort gaat vergaderen. Er zijn heel veel vergaderlocaties in Utrecht. Normaal gesproken kon je op de vergaderlocaties met grote groepen vergaderen. Nu met de corona crisis, gaat dat helaas niet meer. Je zoekt een vergaderlocatie in Utrecht? Er zijn erg veel unieke vergaderlocaties in de provincie Utrecht. Je kan bijvoorbeeld denken aan groen vergaderen op een duurzame vergaderlocatie? Wanneer je landelijk wilt vergaderen, kan je terecht op een prachtig landgoed. Wil je toch een vergaderlocatie in Utrecht in het centrum? Dan kan dat natuurlijk ook in Utrecht.

Heb je een locatie nodig met veel parkeergelegenheid of een locatie waar iedereen snel en gemakkelijk bij kan komen via de snelweg? Utrecht is een stad met goed openbaar vervoer. Mensen die dus niet beschikken over een auto of met de taxi komen kunnen overal komen met het openbaar vervoer. Bij de meeste locaties zijn veel gadgets aanwezig, denk bijvoorbeeld aan een beamer, internet, projectieschermen of whiteboards.

De mooiste vergaderlocatie in Utrecht

Vergaderen kan in sommige gevallen best saai zijn. Des te leuker is het dan om een bijzondere vergaderlocatie uit te kiezen! Dat klinkt hartstikke leuk en nu wil je een unieke vergaderlocatie in de provincie Utrecht vinden. Er zijn zoveel locaties in Utrecht. In het centrum of bij het centraal station, overal is een vergaderlocatie te vinden. Je kan zelfs vergaderen op exclusieve vergaderlocaties in Utrecht. De perfecte locatie in Utrecht, wie wilt dat nou niet? De Domstad in Utrecht is een goed voorbeeld van een inspirerende vergaderlocatie.

Heb je weinig budget? Of wil je juist super-de-luxe vergaderen? Er zijn zoveel vergaderlocaties in Utrecht dat echt alles mogelijk is. De meeste locaties hebben gratis WiFi. Een vergaderlocatie in Utrecht, een mooie locatie en ook nog eens hot. Een super mooie stad en dan ook nog eens goed bereikbaar. Een mooie gezellige en knusse stad. Heb je even genoeg van het vergaderen of wil je er wat achteraan plannen? Er zijn veel dingen te doen in Utrecht, denk bijvoorbeeld aan een teamuitje na een vergadering.

Klik hier voor de mooiste vergaderlocatie in Utrecht!

De mooie stad Utrecht

Een mooie vergaderlocatie in Utrecht, die vind je in deze stad wel. Een prachtige historische stad met veel vergaderlocaties. Utrecht heeft ook zakelijke beursgebouwen en creatieve studio’s. De stad is echt van alle markten thuis. Wanneer je een vergaderlocatie in Utrecht hebt gevonden, moet de locatie goed bereikbaar zijn voor de gasten. Je wilt dus een centrale ligging in Nederland. Utrecht is dan perfect. De stad ligt natuurlijk centraal in Nederland en is vanuit iedere hoek snel en gemakkelijk te bereiken. Wanneer je met het openbaar vervoer gaat of met de auto, het maakt allemaal niet uit. Je had er misschien nog niet aan gedacht, maar je kan ook overnachten in Utrecht. Loopt een vergadering uit? Geen probleem toch, want je hebt zo een hotel gevonden. Vergaderlocatie in Utrecht? Overnachting Utrecht? Het maakt allemaal niet uit. Het is dus een goede en handige plek om met mensen te vergaderen. Een vergaderlocatie in Utrecht is alleen al een aanrader vanwege de ligging.


Hoe besparen op een bestelauto verzekering afsluiten?

Heeft u nood aan een nieuwe bestelauto? In dat geval zult u kunnen vaststellen dat u best met een aantal zaken rekening zult moeten houden. Allereerst is er natuurlijk het kopen van de bestelauto op zich. Wanneer u dit heeft gedaan zult u echter meteen ook rekening moeten houden met het afsluiten van een passende verzekering. Een bestelauto verzekering afsluiten is in de praktijk mogelijk op tal van verschillende manieren. Voor menig aantal potentiële verzekeringnemers geldt dat ze zich niet goed bewust zijn van die verschillende mogelijkheden en al helemaal niet van welke optie nu precies het interessantst is. Geldt dat ook voor u? Lees dan snel verder en kom alles te weten over de beste bestelauto verzekering afsluiten!

            Welke bestelauto gaat u precies kopen?

Heeft u nog geen bestelauto aangekocht en bent u dus met andere woorden nog bezig met het inwinnen van de nodige informatie? In dat geval kan het interessant zijn om meteen al stil te blijven staan bij een belangrijk aandachtspunt. Veel mensen gaan namelijk eerst hun bestelauto kopen en staan pas later stil bij de verzekering die ze moeten afsluiten. Dat lijkt logisch te zijn, maar in de praktijk is hier een niet onbelangrijk nadeel aan verbonden. Deze manier van werken zal er namelijk voor zorgen dat u nooit met honderd procent zekerheid zult kunnen rekenen op de laagste kosten. Hoe komt dat precies? Zeer eenvoudig. De hoogte van de verzekeringspremie van een bestelauto verzekering is namelijk in de praktijk voor een groot deel afhankelijk van de specificaties waar deze over beschikt.

De ene bestelauto is absoluut de andere niet. Ondanks het feit dat bestelauto’s uiteraard geen sportwagens zijn betekent dit niet dat ze niet over een aanzienlijk vermogen kunnen beschikken, integendeel. Voor menig aantal bestelauto’s geldt dat ze over een meer dan degelijke motor kunnen beschikken die toch niet onaanzienlijke snelheden mogelijk maakt. Dat is interessant, want het zorgt voor een snelle afhandeling van bijvoorbeeld bestellingen die worden geplaatst, maar een motor met een groot vermogen staat in de praktijk vaak ook gelijk aan een dure verzekeringspremie. Wilt u de kostprijs van uw bedrijfsauto verzekering met andere woorden kunnen drukken? Dan is het beslist een aanrader om te kiezen voor een bestelauto die niet over bijvoorbeeld een buitensporig vermogen beschikt.

            Laat uw bestelauto niet over verzekeren

Wanneer u met de specificaties van uw bestelauto rekening heeft gehouden is het tijd geworden om een keuze te maken tussen de verschillende soorten bestelautoverzekeringen die er op de markt zijn terug te vinden. Op dit vlak is het vooral belangrijk om te voorkomen dat uw bestelauto wordt over verzekerd. Dat lijkt op het eerste zicht misschien iets wat in de praktijk niet zo vaak voorkomt, maar schijn bedriegt. Heel wat bedrijven betalen veel teveel voor hun bestelauto terwijl het ook echt wel anders kan. In ieder geval, voor een bestelauto verzekering geldt dat ze in verschillende vormen bestaat. Het gaat hierbij concreet om:

  1. De bij wet verplichte WA-verzekering voor bestelauto’s;
  2. De beperkt cascoverzekering;
  3. De volledige cascoverzekering of allrisk verzekering;

Onderling tussen deze verschillende soorten bestelauto verzekeringen is er niet alleen sprake van een verschil in polisvoorwaarden, maar uiteraard ook in kostprijs. Wilt u graag een zo voordelig mogelijke bestelauto verzekering afsluiten? Dan bent u daarvoor aangewezen op de WA-verzekering. Let wel, het gaat hierbij om een slechts beperkte verzekering die enkel en alleen tussenkomt in de schade die ten opzichte van derden wordt aangericht.

Heeft u ervoor gekozen om een gloednieuwe bestelauto te kopen? Dan is het wellicht zo dat u deze op de meest optimale wijze zult willen laten verzekeren. Het afsluiten van een zogenaamde allrisk verzekering is dan wellicht de beste keuze. Op deze manier wordt niet alleen schade als gevolg van brand, diefstal, aanrijding met een dier of joyriding gedekt, daarnaast kunt u ook aanspraak maken op een dekking voor eigen schade. De allrisk verzekering is de meest complete bestelauto verzekering op de markt, maar ook de duurste.

            Bekijk de mogelijkheden van het eigen risico

Bij het afsluiten van een bestelauto verzekering moet er altijd rekening worden gehouden met het bestaan van een bepaald eigen risico. Dit eigen risico dient door de verzekeringnemer eerst te worden betaald alvorens de verzekeraar tussen zal komen in de rest van het schadegeval. Het eigen risico wordt in eerste instantie uiteraard bepaald door de verzekeraar die de bestelauto verzekering aanbiedt. Dit gezegd hebbende is het evenwel zo dat het eigen risico niet wettelijk is vastgesteld. Dit maakt het mogelijk om ze binnen bepaalde limieten nog aan te passen aan de wensen van de verzekeringnemer. Het vrijwillig verhogen van het eigen risico op de bestelauto verzekering kan in de praktijk een direct financieel voordeel met zich meebrengen. Dit omdat de verzekeraar dan minder snel tussenkomst zal moeten verlenen. Ook het vrijwillig verhogen van het eigen risico op uw bestelauto verzekering kan er dus voor zorgen dat u een aantrekkelijke, extra besparing kunt realiseren.

Vergelijk bestelauto verzekeringen eenvoudig online!

            Let op met gesplitste verzekeringspremies

Om de impact van de kostprijs van de bestelauto verzekering op de cashflow van het bedrijf zo beperkt mogelijk te houden willen menig aantal ondernemingen er wel nog eens voor kiezen om de verzekeringspremie niet jaarlijks te betalen. Dat is mogelijk, want in de praktijk kan die premie bij het merendeel van de verzekeraars ook maandelijks, per kwartaal of per 6 maanden worden betaald. Dat lijkt in eerste instantie natuurlijk geweldig, maar er is ook een keerzijde aan de medaille verbonden. Het is namelijk in de praktijk zo dat verzekeraars wel eens durven een meerprijs aan te rekenen voor premies die niet in één keer voor een volledig jaar worden betaald. Het spreekt voor zich dat dit uw verzekering aanzienlijk duurder kan maken.

Wilt u er met andere woorden op kunnen rekenen dat u echt met absolute zekerheid de scherpst geprijsde bestelauto verzekering kunt afsluiten? Dan kan het mogelijks in de praktijk toch interessanter zijn om de verzekeringspremie in één keer voor een volledig jaar te betalen. Let wel, niet elke verzekeraar brengt extra kosten in rekening voor het gesplitst betalen van de premie. Dit is dus iets wat u even meer in detail zult moeten gaan bekijken.

Conservatoir beslag

De gerechtsdeurwaarder Amsterdam is als enige in Nederland bevoegd om een conservatoir beslag uit te voeren. Eventuele vorderingen op een debiteur kan je met een conservatoir beslag veiligstellen. Tot het officiële vonnis is uitgesproken kan de gerechtsdeurwaarder alvast beslag leggen op een rekening of goederen. Als uit de uitspraak blijkt dat je recht hebt op een betaling van de rekeningen, dan kan deze betaald worden vanuit een conservatoir beslag. Het is zo niet mogelijk dat de debiteur eventueel geld wegsluist voor de uitspraak komt. Als de debiteur bijvoorbeeld geen geld zou hebben kan hij in gebreke blijven en niet betalen. Je voorkomt dat de debiteur zogenaamd geen geld heeft met een conservatoir beslag. Hiervoor is het belangrijk om altijd een gerechtsdeurwaarder Amsterdam in te schakelen bij een debiteur die constant in gebreken blijft. Wacht vooral niet langer op je geld en laat beslag leggen op het vermogen van je debiteur.

Laat beslag leggen op het vermogen van je debiteur

Een gerechtsdeurwaarder Amsterdam heeft natuurlijk maar één doel en dat is een betaling forceren bij je debiteur. Een conservatoir beslag kan voor je debiteur ontzettend vervelend zijn. Je debiteur kan namelijk niet meer bij z’n geld komen en rekeningen betalen. Dit is een maatregel die net zolang van kracht blijft tot het vonnis is uitgesproken. De enige oplossing is om als nog de rekening te betalen. Vaak gaat een debiteur al voor die tijd tot de betaling over om te voorkomen dat er nog langer een beslag gelegd wordt. Informeer hiervoor gerust naar de mogelijkheden voor je eigen gerechtsdeurwaarder Amsterdam.

Recherche bureau

Een recherche bureau kan je helpen met verschillende zaken waar opsporing voor nodig is. Natuurlijk kan je voor misdrijven naar de politie stappen. Maar je moet wel iets concreets hebben. Daarbij gaan onze recherchediensten verder dan die van de politie. Onze rechercheurs zoeken bijvoorbeeld zaken uit die niet perse onder een misdaad vallen. Of zaken waar je zelf bewijsmateriaal voor moet aanleveren. Als erkend recherche bureau mogen we helpen om bewijsmateriaal te leveren. We hebben geen capaciteitsproblemen of prioriteiten die ergens anders liggen. We helpen graag om van jouw zaak echt onze eerste prioriteit te maken. We doen nieuw onderzoek als de politie je zaak al gesloten heeft of onderop geschoven heeft.

Recherchediensten die de politie niet oppakt

We hebben ook een aantal recherchediensten waar je de politie niet voor kan inschakelen. Bijvoorbeeld bij een onderzoek of je ex misschien een nieuwe relatie heeft waardoor je geen alimentatie meer hoeft te betalen. Of een onderzoek naar een werknemer die regelmatig “ziek” is. Dit zijn onderzoeken waar de politie zich niet mee bezighoudt. Maar om vervolgstappen te nemen moet je zelf wel met erkend bewijs komen. Met een erkend recherche bureau kan je dit wel oppakken. Je kan ons gerust voor dit soort zaken inschakelen en wij verzorgen het bewijs dat je nodig hebt. Zo gaan we ervoor zorgen dat je het bewijs krijgt dat nodig is om stappen te ondernemen. Samen gaan we zaken oppakken die bij de politie niet aanbod komt. Schakel ons vandaag nog in voor hulp bij de recherche.