Als je ZZP’er bent is bereikbaarheid enorm belangrijk. Je wilt geen klant missen en wilt bovendien iedereen vriendelijk te woord staan. Vaak echter ben je zelf hard aan het werk en ben je simpelweg niet in staat de telefoon aan te nemen. Wat dan? Dan kun je prima gebruik maken van de diensten van Telefoonservice SecretariA.
Telefoonservice SecretariA ontzorgt al een kwart eeuw
Al een kwart eeuw is SecretariA de partij die je als ondernemer op de best denkbare wijze kan ontzorgen. Simpel gesteld lijkt het door het inschakelen van de Telefoonservice alsof je een eigen secretaresse of telefoniste in dienst hebt. In de praktijk echter, praat de klant met iemand van SecretariA. Dat zal de klant echter niet merken, want professionalisme is de organisatie niet vreemd. Zo word jij niet gestoord bij je werkzaamheden en weet je dat je geen telefoontje mist. Beter kan dus niet.
Ervaren medewerkers die zich hebben ingelezen in jouw organisatie
De medewerkers van Telefoonservice SecretariA zijn ervaren en hebben zich in jouw organisatie ingelezen. Als geen ander kunnen ze klanten en relaties te woord staan. Daarmee verhoog je de kwaliteit en bespaar je kosten. Het is voor veel organisaties namelijk financieel niet haalbaar iemand aan te stellen die zich louter en alleen bezig gaat houden met het aannemen van telefoontjes. Je werkt zo dus echt kostenefficiënt.
Jij geeft aan op welke wijze de telefoon aangenomen wordt
Uiteraard bepaal je als ondernemer zelf op welke manier de telefoon beantwoord wordt. De medewerkers van Telefoonservice SecretariA voeren gesprekken alsof ze bij jou in dienst zijn en je krijgt van elk telefoontje een duidelijk rapport via e-mail. Zo weet je zeker dat je geen telefoontje mist. Is er sprake van een dringend telefoontje, dan krijg je een sms-bericht en kan eventueel doorverbonden worden. Telefonische acquisitie wordt als jij dat wenst afgewimpeld en de medewerkers van Telefoonservice SecretariA kunnen de meeste vragen die klanten hebben prima zelf al beantwoorden.
Zo maak je als ondernemer een professionele indruk
Door het inschakelen van Telefoonservice SecretariA maak je als ondernemer een professionele indruk. Behalve ZZP’ers kan het ook ondernemers binnen het MKB verder helpen. Ingewikkeld is het allemaal zeer zeker niet. Je schakelt namelijk de telefoon door naar een gereserveerd nummer op de centrale van Telefoonservice SecretariA. Het doorschakelen is door niemand te horen. Het is voor ZZP’ers gewoon een probleem om altijd maar bereikbaar te zijn. En dat is vervelend, omdat de hedendaagse klant amper nog geduld heeft en net zo gemakkelijk een concurrent inschakelt. Zo laat je onnodig veel omzet liggen.
Je weet waarom de klant gebeld heeft
Precies om die reden is het inschakelen van een telefoondienst zo verstandig. De klant die belt wordt nu altijd te woord gestaan en op de meeste vragen kan al direct antwoord gegeven worden. Is dat niet zo, dan kan je als ondernemer later en op basis van de rapportage de klant terugbellen. Voordeel is dat je al meteen weet waarom de klant gebeld heeft. Kun jij je daar alvast goed op voorbereiden.